Ми у ЗМІ

Якщо не збільшити посівні площі під цукровим буряком в 2016 році, Україна може зіткнутися з дефіцитом цукру на внутрішньому ринку, що призведе до зростання цін на продукт, зазначила старший науковий співробітник відділу ціноутворення, кон’юнктури та інфраструктури ринку Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», к.е.н. Людмила Пархоменко у коментарі «Сколько надо сеять сахарной свеклы?» інтернет-ресурсу «Агроперспектива».

   

vlcsnap-2016-05-04-16h40m16s314Цього року повний Великодній кошик, включаючи традиційні м’ясні продукти, сир, яйця, паску, вершкове масло, м’який та твердий сири, а також додаткові продукти – помідори, огірки, яблука та червоне вино, коштуватиме, в середньому по Україні, 489 грн. Це на 22 грн більше, ніж минулого року.

У цьогорічному великодньому кошику найбільше – на 25% – подорожчала паска, поінформував директор Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», академік НААН Юрій Лупенко, виступаючи 28 квітня 2016 року на телеканалі «Соціальна країна» у випуску програми «Експертна думка» на тему «Яка вартість великоднього кошика?».

Переглянути відео

   

golos logo uaПорівняно з минулим роком вартість великоднього кошика збільшилася на 5-6%, зазначив директор Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», академік НААН Юрій Лупенко, виступаючи на прес-конференції «Пасхальная корзина: что смогут позволить себе украинцы на эти праздники?», яка відбулася в інформаційному агентстві «ГолосUA» 27 квітня 2016 року.

Переглянути відео

   

tsnua crЕксперти Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» підрахували вартість великоднього кошика. Він обійдеться українцям в 500 грн. До кошика входять такі продукти: м’ясо, сир кисломолочний, сир твердий, яйця, масло вершкове, яблука, огірки, помідори та червоне вино. Найдешевше цей набір обійдеться жителям Тернопільської області. А от кияни заплатять найбільше – 527 гривень. Прогноз науковців прозвучав у сюжеті «Великодній кошик обійдеться українцям в 500 гривень», який вийшов на телеканалі «ТСН» у програмі «Сніданок з 1+1» 27 квітня 2016 року.

   

soc kraina2016 року великодній кошик коштуватиме в середньому по Україні 349 грн. Це на 20 грн більше, ніж минулого року, поінформував директор Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», академік НААН Юрій Лупенко у коментарі в сюжеті «У які ціну обійдеться українцю великодній кошик?», який вийшов на телеканалі «Соціальна країна» 26 квітня 2016 року.

Переглянути відео

   

trk kyivТаку інформацію озвучив директор Національного наукового центру "Інститут аграрної економіки" Юрій Лупенко у ефірі ТРК "Київ" 26 квітня 2016 року.

 

 

Переглянути відео

   

agrarnaya nedelya_cr_crЗа розрахунками науковців Інституту аграрної економіки, вартість Великоднього кошика у 2016 році складе близько 349 грн. Це на 20 гривень дорожче, ніж в минулому році, зазначив директор Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», академік НААН Юрій Лупенко у статті «Пасха обойдется дороже», опублікованій у журналі «Аграрная неделя» 25 квітня 2016 року, №15’2016.

   

Напередодні Великодня попит на яйця закономірно зросте, але підстав для підвищення цін немає. Якщо воно і буде, то складе 5-10% і швидше за все з ініціативи торговельної мережі, зазначила старший науковий співробітник відділу ціноутворення, кон’юнктури та інфраструктури ринку Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» Світлана Пашко у міні-інтерв’ю інтернет-ресурсу «Агроперспектива», опублікованому під назвою «Рынок яиц: внутренние цены и экспортные проблемы».

   

Розвиток експорту яєць та яєчних продуктів не впливає на внутрішнє споживання, оскільки в даний час виробництво курячих яєць в Україні повністю задовольняє потреби вітчизняних споживачів, зазначила старший науковий співробітник відділу ціноутворення, кон’юнктури та інфраструктури ринку Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» Світлана Пашко в інтерв’ю журналу «Агроперспектива», опублікованому під назвою «Почем десяток?».

   

Товаровиробники, які займаються вирощуванням нішевих круп’яних культур, за рахунок невеликих площ та сприятливої цінової ситуації, мають можливість отримувати додаткові надходження від продажу своєї продукції, зазначила завідувач відділу ціноутворення, кон’юнктури та інфраструктури ринку Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», к.е.н. Ольга Боднар в інтерв’ю, опублікованому під назвою «Научный подход» у журналі «Агроперспектива».

   

Сторінка 31 з 47

<< Початок < Попередня 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Наступна > Кінець >>